جملات طنز دسته اول

پسر زمستونی

هرچی که تو بخوای هست

جملات طنز دسته اول

وقتی بچه ای:نمیدونم این بچه چه مرگشه نمیخوابه؟

وقتی مدرسه میری:بمیری بچه،بگیر بخواب صبح میخوای بری مدرسه!

زمان دانشگاه:شبها زود بخوابید که سر کلاس چُرت نزنید!

تو سربازی:خاموشیه!نیام ببینم کسی بیدار باشه!

سرکار:آقای محترم ،تو خونتون بموقع بخوابید که سرکار چرت نزنید!

بعد از ازدواج:عزیزم میشه الان بگیری بخوابی؟!فردا در موردش صحبت میکنیم!

وقتی پیر میشی:بابا تو رو خدا بگیر بخواب بذار ماهم بکپیم!

آخر عمری تو بیمارستان:آخره شبِ،بخوابید که صبح زود عمل جراحی دارید!

.

.

.

بدون شک

قرض دادن کتاب یا پول به دوستان باعث می شود آنها به فراموشی دچار شوند !

.

.

.

یارو بند کرد کارت بی ار تی نزدی ، گفتم زدم ، گفت میخوای پول ندی؟

دست کردم جیبم گفتم خودتو هیکلت چند؟

دو هزار و هفصد تومن تو دستم بود اون لحظه :| :)

.

.

.

شانس ، زنگ در بقیه رو میزنه با کله میره تو !

به ما که میرسه زنگ میزنه فرار میکنه !

.

.

.

در یخچال رو باز کردم

یه پشه در حالی که داشت فحش می‌داد ازش خارج شد ! :|

.

.

.

سالها بود که از شکم شل و بزرگ خود رنج میبردم

تا اینکه یکی از دوستام به من قرص Adobe Photoshop رو معرفی کرد !

استفاده کردم و در کمتر از ده دقیقه به سایز مورد علاقه ی خود دست پیدا کردم !

(راد اس ام اس)

.

.

.

نصیحت کردن در خانواده ها باید ساماندهی بشه

ینی مثل معاینه فنی یه برچسب بزنن روت که قبلا نصیحت شدی

دوباره یکی نیاد در مورد همون موضوع حرف بزنه !

.

.

.

یه سری لذت ها هم مختص ایرانه

مثلا یه پول پاره‌پوره رو یجوری به یه راننده‌ای، بقالی…

بدی ازش خلاص شی. آدم احساس پیروزی می‌کنه D:

.

.

.

دوستم تعریف میکرد هروقت می خواسته بره حموم گوشیشو قفل میکرده

بعد میرفته یک روز که از حموم میاد میبینه خواهر کلاس اول دبستانیش

گوشیرو گرفته جلو نور تا از جای انگشت رو گوشی رمزشو پیدا کنه D:

ما کجااااااا و دهه هشتادی ها کجاااااا !

.

.

.

موبایلم هر سه روز یه بار صداش در نمیاد

ولی فقط کافیه صندلی عقب یه تاکسی به صورت فشرده بشینم

که نتونم دست تو جیبم کنم ، اونوقته که دیگه … !!!

.

.

.

وحشتناک ترین لحظه ی دوران مدرسه این بود

که صبح دیر برسی مدرسه و ببینی هیچکی

تو حیاط نیست!

.

.

.

مگس ها ۲۴ ساعت عمر میکنن …

به جز اونایی که میان تو اتاق من …اونا عمرشون نا محدوده :|

.

.

.

سه چیز تو زندگی هست که اگه رعایت کنین آدم موفقی میشین!

حالا برید تحقیق کنید این سه تا چیز چیه!

اینجوری هم نگام نکنید، من اگه خودم بلد بودم که الآن اینجا نبودم!! :| D:

.

.

.

شلوار رنگی میپوشی بپوش …

ولی خدایی دیگه کفش زرد و شلوار قرمز و پیراهن سبز و باهم نپوش :|

اسمارتیز که نیستی لامصب :)

.

.

.

داشتم فکر میکردم اگه ۳۰ سال دیگه

به پسرم بگم برام یک سی دی آهنگ قدیمی بزن برام ساسی مانکن میزنه :|

.

.

.

مکالمه من و بغل دستیم تو تاکسی :

- آدامس نعنایی داری ؟

- آره . . . …. – یه دونه بخور …! :D

.

.

.

دیشب که خوب می خوردین! این چی چیه آوردین؟

(گروه کُر بانوان در مراسم پاتختی در هنگام باز کردن کادو)

.

.

.

زندگی همیشه در جریانه ولی ما رو در جریان نمی ذاره !

.

.

.

هر وقت کسی بهتون گفت : یه چیزی بگم ؟ بگید نه نگو

چون اگه بگی بگو ، میگه هیچی ولش کن !

پیشگیری بهتر از درمان است … البته اینا کلا لاعلاج هستن !

.

.

.

دختره میگه:اومدم بپیچم دستم خورد به برف پاک کن

واسه اینکه جلوی پسرای دانشگاه ضایع نشم آب پاشم زدم!

یک دختره دیگه اومده زیرش کامنت گذاشته میگه:زکی!

من موقع راه افتادن خاموش کردم پیاده شدم کاپوت رو زدم بالا

الکی به امداد خودرو هم زنگ زدم و منتظرشون وایسادم !

.

.

.

همه نیمه گمشده و مکمل شونو پیدا کردن ما هنوزمتمم مون روهم ندیدیم

به ۳۰ درجه هم راضی شدیم دیگه! نبود؟ یه ۱۰ درجه … !؟

 

 

نظر فراموش نشه

نظر بدین دیگه نامردا


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
+ نوشته شده در سه شنبه 23 آبان 1391برچسب:,ساعت 18:7 توسط ♥ ♡(-̮̮̃•)♰ ♱ ESI DANDY |