پ ن پ های تازه از تنور در اومده

پسر زمستونی

هرچی که تو بخوای هست

پ ن پ های تازه از تنور در اومده

رفتم ساعت سازی به یارو می گم ساعتم کار نمی کنه، میپرسه یعنی درستش کنم؟
پـــ نه پـــ باهاش صحبت کن سر عقل بیاد بره سر کار!

**********


با بابام پشت چراغ قرمز ایستادیم پسره پاکت نامه دستشه بین ماشینا راه میره بابام میگه فال می فروشه؟ گفتم پ ن پ داره کارت عروسی ننشو پخش میکنه بابام میگه د ن د شاید تبلغ باشه!!!!!

*********

تو کلاس بودیم معلم حسابان رو تخته تمرین حل کرده بود.
یکی از بچه ها از معلم میپرسه: ببخشید اون پرانتزه؟
میگم: پ ن پ اون قدر مطلقه، بر اثر فشار دما به این شکل در اومده...

*********

خانمه ۲۰۶ رو زده به تیر برق ، ماشین نصف شده !به افسر میگه یعنی اشتباه از من بوده ؟
افسر: پـَـــ نــه پـَـــ علت حادثه خواب آلودگیه تیر چراغ بوده !

**********

زنگ زدم 115، میگه آمبولانس میخواین قربان؟ پـَـَـ نَ پـَـَــــ یه پلیس 110 میخوام, بقیش هم آدامس بدین!

*********

با دوستم رفتیم بام تهران ... یه یارو تو بانجی جامپینگ داشت بالا پایین میرفت ...
دوستم میگه اگه این کش پاره بشه می خوره زمین داغون می شه؟
پَ نه پَ می خوره زمین هوا میره نمی دونی تا کجا میره ...

************

ساعت 4 صبح با رفیقم رسیدیم ترمینال شهرمون رفیقم هنوز خوابه بهش میگم پاشو بریم خونه بگیر بخواب تو همون حالت خواب میگه مگه ما خونه داریم؟!
میگم پ ن پ کارتن خوابیم الانم دنبال کارتن میگردم بریم زیر پل کپه مرگمونو بذاریم!!!!

************

مارمولکه اومده وسط اتاق پذیرایمون بعد خواهرم جیغ میزنه میگه اِ این مارمولکه؟!
منم میگم پ ن پ کروکودیله ولی چون امکانات نداشته مارمولک شده!!
خواهرم میگه ایکیو نمیکشیش؟
میگم پ ن پ میارم معرفیش میکنم بهتون تا اونم یکی از اعضای خونوادمون بشه بعد بهش امکانات میدیم که کروکودیل بشه!
خواهرم:l
من:)
مارمولکه:)))

*********

سرکلاس ادبیات امتحان میان ترم داشتیم.منم قد گاو حالیم نبود
از شانس گند من استاد منو از بین دوستان(که بهم وعده تقلب داده بودن)برداشت و برد ته کلاس بین یه مشت بچه که از خودم بدتر بودن انداخت.
برگه در آوردیمو و سوالارو گفت نوشتیم.بعد همه شروع کردن به نوشتن.منم هی زور می زدم یه چیزایی بنویسم.دیدم بغل دستم پسره نشسته منتظر ادامه سوالاست.استاد بهش گفت چیه؟اونم تریپ خیلی درس خونی اومد استاد یه سوال دارم :الان باید اینارو معنیاشو بنویسیم؟
منم گفتم:پ ن پ 7بار از رو هر بیت بنویس خطتت خوب شه.
همون شد استاد تو اون درس بهم داد19.5
من:)

************

نظرر بدین


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
+ نوشته شده در چهار شنبه 24 آبان 1391برچسب:,ساعت 22:56 توسط ♥ ♡(-̮̮̃•)♰ ♱ ESI DANDY |