اهورا مزدا . ایرانی بودنمان را فراموش نکنیم

پسر زمستونی

هرچی که تو بخوای هست

اهورا مزدا . ایرانی بودنمان را فراموش نکنیم

 



نظرات شما عزیزان:

Elaheh
ساعت13:17---3 آذر 1391
ممنونم که سر زدید.وبلاگتون فوق العاده ست....سعی میکنم زود به زود اپ کنم....حتما بازم سر بزنید.در پناه حق.....
ایام سوگواری امام حسین(ع) رو هم تسلیت میگم...


موسی
ساعت0:28---3 آذر 1391
دوباره سلام.نیگا همون بهتر که رابطون تموم شد.تو هنوز سنت کمه.ازین موقعیت های بهتر نصیبت میشه.ولی اگه دوس داری سعی کن رابطه با هیچ دختری قبل از ازدواج نداشته باشی.داستان من طولانیه تو وبلاگم نوشتم میخوای برشون دار ولی بگو از کدوم وبلاگ برداشتی چون من امید دارم یه روز از وبلاگم سر بزنه

موسی احمدی
ساعت14:56---2 آذر 1391
salam.hichi badtar az asheghi nis.vali man pashimun nistam az ashegh budanam.hamash ham taghsire man bud.begu ta bezaram tu web akhe webam va3 asheghayie ke narecdan

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
+ نوشته شده در چهار شنبه 1 آذر 1391برچسب:,ساعت 22:24 توسط ♥ ♡(-̮̮̃•)♰ ♱ ESI DANDY |