اگه

پسر زمستونی

هرچی که تو بخوای هست

اگه

اگه میگفتی میخوامت،دلم دیگه غصه نداشت / شبا چشام خوابش می برد،نیازی به قصه نداشت
اگه میگفتی میخوامت،تو دنیا چیزی کم نبود
/ رو خاطرات خوبمون،هاشور زرد غم نبود

******

اگه میگفتی میخوامت،دلم دیگه غصه نداشت/شبا چشام خوابش می برد،نیازی به قصه نداشت
اگه میگفتی میخوامت،تو دنیا چیزی کم نبود
/رو خاطرات خوبمون،هاشور زرد غم نبود

******

شانه ات را دیر آوردی سرم را باد برد/خشت خشت و آجر آجر پیکرم را باد برد
من بلوطی پیر بودم پای یک کوه بلند/نیمم آتش سوخت،نیم دیگرم را باد برد

*******

من ازتو چیزی نمی خواهم .فقط گاهی نگاهی اشتباهی!.

************

حسادت نکن! …

این که بعد از تو بغل گرفته ام …


زانوی غـَم اســت.......

**********

پاییز از زمستون غمگین تره چون بهارو ندیده،

ولی من از پاییز غمگین ترم ، چون خیلی وقته تو رو ندیدم

**********

خواستم اسمتو گل بذارم،ترسیدم پژمرده شوی!

خواستم اسمتو خورشید بذارم،

ترسیدم غروب كنی!

اسمتو گذاشتم نفسم، كه اگه نباشی:نباشم*

*********

كاش بودی تا دلم تنها نبود تا اسیر غصه فردا نبود

كاش بودی تا فقط باور كنی بی تو هركز زندكی زیبا نبود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
+ نوشته شده در یک شنبه 19 آذر 1398برچسب:,ساعت 14:59 توسط ♥ ♡(-̮̮̃•)♰ ♱ ESI DANDY |